Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul
Telefon : +90 (216) 564 90 00
Fax : +90 (216) 564 99 99
info@ozyegin.edu.tr

ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ Yurt 7 Proje Yönetimi Hizmet Alımı
ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ
Yurt 7 Proje Yönetimi Hizmet Alımı
Yurt 7 Proje Yönetimi Hizmeti Vakıf Yüksek Öğretim Kurumları İhale Yönetmeliğine Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhaleyi Düzenleyen: ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ
Adresi: Nişantepe Mah. Orman Sokak No 34-36 Alemdağ Çekmeköy-İstanbul
Telefonu: 0216 564 90 00
İhale ilanının Görülebileceği Internet Adresi:
https://www.ozyegin.edu.tr/tr/ihale-duyurulari
İhale No: 3119
İhale tarihi: 04.03.2025
İhale Türü: Açık ihale
İhale Konusu: Özyeğin Üniversitesi, 600/19 parselde yapılacak olan 20.000 m2 brüt inşaat alanına sahip yaklaşık 550 yataklı Yurt 7 projesinin, mediko sosyal tesisisi, drop off, açık otopark ve üniversite girişinin düzenlenmesi işinin proje yönetim hizmeti işidir.
İhale Kapsamı: Proje yönetim firması tasarım, inşaat öncesi dönem (başlangıç etüdleri-tasarım yönetimi, yapım ihalesi öncesi çalışmalar, yapım ihalesi, inşaat-uygulama, geçici kabul ve binanın işletmeye alınması süreçlerinin yönetimi
İşin Yeri: Özyeğin Üniversitesi Nişantepe Mah. Orman Sokak No 34-36 Alemdağ Çekmeköy-İstanbul
Hizmet Başlangıç Tarihi:10.03.2025
İş Bitiş Tarihi: 30.09.2026
Geçici Teminat: Teklif edilen bedelin %3 ü oranında geçici teminat mektubu
Kısmi Teklif: Verilemez.
İhale dokümanları Özyeğin Üniversitesi Nişantepe Mah. Orman Sokak No 34-36 Alemdağ Çekmeköy-İstanbul adresinde incelenebilir.
İhaleye katılım şartları ve firmalardan istenen belgeler aşağıdaki gibidir:
- İsteklilerin gerçek veya tüzel kişi olması, (Özel ve tescil edilmemiş ortaklıklar kabul edilmez),
- İsteklilerin, son tebligat adreslerini gösteren Vergi Levhasının bulunması,
- İsteklilerin, Ticaret Siciline kayıtlı ve halen faaliyette bulunduğuna dair ihale tarihli faaliyet belgesinin bulunması, (Faaliyet belgesinin ihalenin ilan gününden veya davet mektubu tarihinden sonra alınmış olması ve iştigal konuları arasında ihale konusu işin bulunması gerekmektedir),
- İsteklilerin şirket ortakları, hisseleri ve görevlerini belirten Ticaret Sicil Kuruluş Gazetesi örneğini varsa değişikliklerle birlikte ibraz etmeleri,
- Gerçek kişi olan istekliler adına vekaleten iştirak ediliyorsa, iştirak edenin Noter tasdikli vekaletname ile imza sirkülerini vermesi,
- İsteklilerin kendi adlarına teklif vermeye ve bu husustaki işlemleri yapmaya yetkili olanları gösteren Noter tasdikli imza sirküleri ve vekaletname ibraz etmeleri,
- İstekli, bir ortaklık olduğu takdirde, ortaklığın imza sirkülerini ve ortaklık adına teklifte bulunacak kimselerin bu ortaklığın vekili olduğunu gösterir, Noter tasdikli vekaletnameyi ve imza sirkülerini vermesi,
- Ticaret odasından ihalelere katılmaya yasaklı olmadığını gösteren (g) bendine göre alınmış ihae tarihli belge bulunması,
- Teklif ile birlikte verilecek olan İhale Dokümanları ile istenen tüm evrakın, şirket imza sirkülerinde tam yetkili olarak tanımlanan kişi/kişiler tarafından imza edilmesi (Bu imzalar ile imzalanan tüm evrakın taşıdığı hükümlerin kabul edildiği taahhüt edilmektedir).
- SGK’dan alınacak ihale tarihli ihale konusu işler için Türkiye Genelinde SGK Borcu olmadığını gösterir belge
- İsteklinin 4734 no. lu kanun 10. Madde (d)bendi uyarınca ihale tarihi itibariyle kesinleşmiş vergi borcu olmaması
- Son üç yıla ait Kurumlar Vergisi Beyannameleri (SMMM veya YMM ıslak onaylı)
İsteklinin 2022, 2023 ve 2024 yıllarına ait SMMM ya da YMM onaylı yılsonu bilançosu ve Sunulan bilançoda;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 1,00 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,50 olması
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,10’den küçük olması,yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
13. İsteklinin 2022-2023-2024 yıllarına ait danışmanlık, kontrollük ve müşavirlik hizmet işleri ile ilgili cirosunu gösteren belgelerin SMMM ya da YMM kaşeli ve ıslak imzalı olarak sunulması ve danışmanlık, kontrollük ve müşavirlik hizmet işleri ile ilgili 3 yıllık ortalama cironun 70.000.000 (yetmişmilyon Türk lirası) tutarından az olmaması
14. İsteklinin 5.000.000 TL (Beş milyon Türk Lirası) 'dan az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösteren banka referans mektubu sunması zorunludur. Banka referans mektubunun ilk ilan veya davet tarihinden sonra düzenlenmiş olması zorunludur. (Yukarıdaki kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.)
15. Yapımla ilgili danışmanlık, kontrollük ve müşavirlik hizmet işlerinde son (5) beş yıl içinde bedel içeren en az 3 benzer proje için herbir sözleşme kapsamında 20.000.000 TL (Yirmi Milyon Türk Lirası) tutarından, az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren iş bitirme belgeleri
16. İş Ortaklığı ve Konsorsiyumlar işbu ihaleye katılamazlar
17. En az 20.000.000 TL (Yirmi milyon Türk lirası) tutarında, geçerli Profesyonel Sorumluluk Sigortası Poliçesi
İhaleye katılmak isteyen firmalar İhale dokümanlarını, firma adı, unvanı, ihale adı ve varsa numarasını belirtilerek, Hesap Adı: Özyeğin Üniversitesi, Banka: FIBABANKA Şube: Özyeğin Üniversitesi Şubesi, IBAN: TR80 0010 3000 0000 0024 6551 23 hesaba yatırılmış 300 (üçyüz) TL ödemeye ilişkin dekontu ihale@ozyegin.edu.tr adresine göndererek elektronik posta yoluyla temin edebilirler
Teklifler aşağıda belirtilen gün ve saate dek Özyeğin Üniversitesi Satın alma Müdürlüğü Nişantepe Mah. Orman Sokak No 34-36 Alemdağ Çekmeköy-İstanbul adresine elden teslim edilecektir.
Tarih: 04.03.2025
Saat: 11.00